21 Ağustos 2010 Cumartesi

NAH !

Geçen bir seminere katıldım, ilk başta herşey normaldi, 10 dakika sonra gözüm bir yere takıldı, önümde çaprazımda oturan, resimde gördüğünüz (cep telefonum ile çektim) bayan arkadaşın eli nah işareti yapmakta ve tam bana karşı, bütün seminer boyunca dikkattim dağıldı, tamam yanlışlıkla o hali alırda 40 dakika öyle nasıl tutarsın o eli sen bana karşı?

Acaba bu benim için bir işaret miydi? İşaret olduğu kesindi ama ne demek istiyordu? Ne anlamalıydım ki?

1 - Sen girerken böyle bir alıcı gözüyle baktın bana ama Nah! alırsın beni
(alıcı gözüyle bakmadım tüm öğrencileri tanıyroum seni ilk defa gördüm sadece o kadar.)
2 - Çıkarken kahve içelim mi diyecek gibi bakıyorsun ama Nah! içerim senle kahve!
(adını bile bilmediğim tanımadığım insanlara hayatım boyunca böyle birşey yapmadım)
3- Bu seminere geldin ama önünde benim gibi güzel bir hatun oturduğu için dikkatini Nah verebilirsin konuya. (güzelliğin kendine, banane bundan)
4 - Bu Nah'ın senle bir alakası yok, doğuştan elim böyle.
(yalan söyleme)
5 - Nurten bu gün seminerde arkamda bir tip oturuyordu, buna böyle 40 dk boyunca Nah yaptım sistemi çöktü safın. (bırak el işaretini striptiz yapsanda sistemim çökmez benim)

Böyle düşüncelerle sorularla uğraştım seminerin bir kısmında, sonra dikkatimi konuya verdim, oraya bakmamaya karar verdim 10dk'da bir baktım eli hala öyle psikopatın, cep telefonumla çektim bende 30.dakikada, ben çektikten sonra da , son 10 dk. eli böyleydi. Pis.

NOT : BİRDAHAKİ SEMİNERDE BENDE SENİN ÖN ÇAPRAZINDA OTURUCAM. ANLADIN SEN ONU..

8 yorum:

Persephone dedi ki...

ahahahah =D iyi güldüm gece gece.

Eski Milenyum dedi ki...

@persephone: gülünülecek bir durummu yoksa tam tersi mi bilemedim :D

Pipa dedi ki...

insan neden gördüğü herşey için hikayeler kurar kafasında? Aslında eğlenceli bir şey... Ya da... Ne bileyim ya, sırf bir şey yazmış olmak adına yazıyorum bu yorumu. daha doğrusu kafamı dağıtmak için. kendimi delirecekmişim gibi hissettiğimde millete yorum yazarım... Hep yaparım bunu. Ama genelde bunu bu yüzden yaptığımı söylemem.. neyse değişiklik oldu. Şimdi boşverelim... İnsan neden gördüğü herşey için hikayeler kurar kafasında demiştim en son?..

Eski Milenyum dedi ki...

@Pipa: insanları bilmem; hayalgücüm yüksek...

..Saadet ! dedi ki...

pis :) burda güldüm işte
benim dikkatimi çeken kızın yüzünün biraz sana dönük olması.yine de umursamayalım, yanındaki yahut çaprazındakine :)) yaptığını düşünelim o hareketi

pek sevimsizlik :))

Eski Milenyum dedi ki...

@saadet:

ben seminere geç girdim, dolayısıyla arkaya oturdum ve arkadaki tek kişi bendim :D

Sümeyye Kesgin dedi ki...

puhahahhahhahahahhahaha geberdim.

pluie dedi ki...

Hiç gülesim yoktu ya hu :D

Kendi kendine ne güzel yorumlamışsın çok hoşuma gitti keyf aldım okurken gülmek iyi geldi :)

pluie