17 Mart 2010 Çarşamba

Conan O'Brien Turnede..



"Conan O'Brien, 32 şehri kapsayacak komedi şovunun turnesine başlıyor. " haberini okuduğumda Türkiye bir ihtimal deyip baktım ama buraya gelmiyor.. Gelse iyi olurdu kültürlerimiz farklı olsada kesiştiğimiz bir çok nokta var. En basitinden bir programında şehrin içinde 4x4 kullanan adamlara ormanda değil şehirde yaşadıklarını birinin anlatması lazım demişti. Bunun gibi... Keyifle izliyorum programını denk geldiğimde. Gerçi şimdi program yapmıyor, izlediğim kanalda eski bölümleri veriyor. Televizyon aletinin iyi tarafında kendisi. Sadece kamera önünde değil tabi, Simpsonlar'da yazarlık yapmıştı bir ara, bunu öğrendikten sonra bart simpson'ın kız arkadaşına istediği hediye almak için okul saatleri sonrası barda çalışıp eve geldiğinde annesine bir kadeh süt lütfen dediğini hatırladım ve bence bu cümle sevgili O'Brien'e ait. Ama ailesi ile Kıbrıs'a tatile giden geriye dönerkende unutulan bart, giden geminin arkasından türk kaptana: beni unutunuz heey kıbrıs'ı bölen aptallar geri dönün beni almadan nereye gidiyorsunuz fuck" diye bağırmıştı. Denk gelmişsindir, bir arada gazetede çıkmıştı bu haber. Bu cehaletin o'brien'e ait olduğunu sanmıyorum çünkü o dönemde simpsonlar'da yazmıyordu. Birde haberde türkleri başında fesli gösteriyor diye eleştirmişlerdi, evet başımızda fes olması gerekir, bu bizim kökümüz ile ilgili birşey neden eleştirildiğini anlamadım. Yüzyıllardır öyle yaşamadık mı? Hatta Ulu Önderimiz Atatürk'ün bile başında fes çekilmiş fotoları yok mu? Yine mi biz kimiz e geldik ? Neyse kapatalım konuyu. Conan O'Brien'i severim.
Bizde de taklitleri var.. Biliyorsun onları.. (Ama o kısa boylu adam hariç)
Boston'da yaşayan bir arkadaşım vardı kaçırmasın bence, sadece boston değil birçok yer var gittiği ilgiliysen : http://teamcoco.com/

Hiç yorum yok: