9 Şubat 2010 Salı

Kafuck yelleri...


Bak bu diziyi ilk çıktığında birkaç bölüm izlemiştim, aslı denen kızın sevgilisi deniz denin elemandı. Sonra TV'den uzaklaştım ara sıra kanal gezerken denk geldim hep, deniz ile aslı öpüşüyorlardı. İyi dedim çocuklar işi ilerletti. aradan zaman geçti aslı denen kızı efe denen hiperaktifin yanında gördüm, aradan yine zaman geçti bu sefer aslı denen bu kızcağızı efe ile aynı yatakta gördüm. Yuh yani dedim ama az demişim, geçende reklamlarda gördüm aslı denen bu kız hani atvde avrupa yakasındaki anadolu rock'çı uzun bir çocuk vardı adını bilmiyorum onla öpüşüyordu..

Kızın koynuna girmediği arkadaşı kalmadı.. Senaryoya bak, gençlik dizisi birde.. Bunu ilkokula giden kuzenlerim izliyor, izledikleri düşündükleri gördükleri şeye bak. Ne kadar miğde bulandırıcı bir şey, bir daha denk geldiğimde bakalım aslı kızımız kimin dudaklarına yapışmış olarak bulacağım. Pis.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben öpmem bu kızı. dizide olsa onu öp bunu öp kucakları geçiyorum bi yere kadar daha ne öpüp duruyosun yada daha nekadar kişiyi öpücem yetmezmi demezmi bi insan.

Adsız dedi ki...

oh şükürler olsun bu kızlardan birisi dünkü bölümde evlendi , kapağı attı biyerde... Yoksa kim alırdı ben almazdım,sevemezdim,sevmezdim...
tncy

Eski Milenyum dedi ki...

Hayırlısı olsun. Geçen acayip trafik vardı burda bir baktım kavak yelleri çekim ekibi arabaları falan adamlar bizim burda çekiyorlarmış, zamanım olsa inip öpücektim bende aslı'yı :D