8 Şubat 2010 Pazartesi

evinizin herşeyi..

Bu ikeadan çok sıkıldım. herşey süper pratik tasarımlar mükemmel güzelde ama abi kimin evine gitsem son zamanlarda hep aynı eşyalar, bak engin bunu ikeadan aldık, engin bak otursana şuna nasıl rahat demi ikeadan aldık.. Herşey var ikeada ve herkesin evinde.. Bak sende farkedeceksin bunu, masadan sandalyeye duvardaki raftan abajura herkesin ki aynı... Farklı baktım olaya, şimdi böyle hani kanepeler masalar falan hep parça parça ya alıyorsun sen birleştiriyorsun ya, böyle sevgilide olsa çeşit çeşit, duygusal, heyecanlı,yalancı, titiz, gibi huyları olan kumral esmer kısa saçlı uzun boylu sarışın gibi fiziksel özellikleri olsa sen özellik seçip alsan eve gelsen açsan kutuyu kol bacak parmak birleştirsen böyle monte etsen nazikçe, bir sevgilin olsa süper olur demi. Bak sende evet dedin. Mail atayım ben bunu ikeaya...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kız arkadaşımızı tanıtırken ne dicez bak engin bu benim kız arkadaşım kendim birleştirdim :):)

Eski Milenyum dedi ki...

bunu hiç düşünmemştim, ama sormadıkları sürece problem yok... Yeni dünya düzenine ayak uydurmak lazım ... (istemesemde)