14 Aralık 2009 Pazartesi

Konser CD'lerimi hediye ediyorum...




Arkadaşlar bir zamanlar gözüm gibi baktığım metal-rock katagorisindeki elimde bulunan video cdleri (konser kayıt, belgesel vb.) bizden geçti psikolojisi ile bloğumdan ücretsiz olarak paylaşmak istiyorum. Şehir dışından istek gelirse kargo ile gönderebilirim. Sevgiler saygılar efendim.


(Verirken ellerim titreyecek mi acaba, sanmıyorum...
Bir zamanlar benim için çok değerli olan bazı şeyler, şimdi hiçbirşey anlam ifade etmiyor. Şimdi benim için anlamlı olan şeyler ise umarım ileride değerini yitirmez, Allahü teala bizi doğru yoldan ayırmasın, bize gerçek dünyaya iman ile göçmeyi nasip ve müesser eylesin. Amin)



Listemiz Şöyledir Efendim:

Metallica Tv Show (Vh1, 22 Novembre) - Behind The Music
Nick Cave & The Bad Seeds
Deep Purple - Machine Head (Live 1972)
Monsters Of Rock 91 (VCD)
Blind Guardian - Imaginations Through The Looking Glass
Iron Maiden - Raising Hell
Metallica - Rock in Rio 2004 Disc 1
Metallica - Rock in Rio 2004 Disc 2
Slipknot - R0ck Am Ring
Metallica - Some Kind Of Monster Disc 1
Metallica - Some Kind Of Monster Disc 2
Metallica - Live Shit Disc 1
Metallica - Live Shit Disc 2
Death - Live in Los Angels
Stratovarius - İnfinite Visions
Kiss - Live in Las Vegas
Marlyn Manson - Guns, God and Government
Pink Floyd - Live in Venice 1989
Metallica - Dark Souls
Kreator - Live Kreation ***
Metallica - Live Earth 2007
Kreator - Live Wacken 2005
Ozzy Osbourne - Speak of the Devil 1982
Slayer - Belfort, France
Slayer - Rock Am Ring 2005
Slayer - Rock Am Ring 2007
Cradle of Filth - Live in Nottingham
Slayer - Live Intrision
After Forever - Live i Pinkpop 2004
Evanescence - Enywhere But Home 2004

Metallica - Clasic Albums
Sepultura - Under Siege - Live in Barconela
Guns N Roses - Live
Jimi Handrix - 1969
Pink Floyd - Live in Pompei
Ac / Dc - "Let There Be Rock Live"


ÖNEMLİ NOT : 1 KİŞİ EN FAZLA 3 CD ALMA HAKKINA SAHİPTİR. TÜM CD FORMATLAR DIVXTIR. CDLERDE EN UFAK BİR ÇİZİĞE RASTLAMANIZ İMKANSIDIR.

15 yorum:

Eski Milenyum dedi ki...

Taylan kardeşimize aşağıdaki cdleri verdim. Kalan sahalar sizindir.

Slayer - Rock Am Ring 2007
Stratovarius - İnfinite Visions
Iron Maiden - Raising Hell

Eski Milenyum dedi ki...

Bursa'dan Enver arkadaşımızada üç tane verlmiştir.

Deep Purple - Machine Head (Live 1972)
Blind Guardian - Imaginations Through The Looking Glass
After Forever - Live i Pinkpop 2004

Eski Milenyum dedi ki...

Can arkadaşımıza Pink Floyd - Live in Venice 1989 konserini vermekten dolayı çok mutluyum :)

CAGLA dedi ki...

nick cave ve kiss istiyorum
beni bunlarla buluştur
hadi göriyim seni;)

Eski Milenyum dedi ki...

Cağla göstericem söz :D

Çağla arkadaşımıza Nick Cave ve Kiss cdlerini verdik gitti.

insumeyekesg dedi ki...

o zaman vazgeçtim. bende bişey istiyorum! en güzel albüm kapağı ve bukleti olan albümü bana ayır. kalan sağlardan tabi ;) seçimi sana bıraktım (müzikal değerini sen biçmişsin zaten, karışmıyorum) \m/

Eski Milenyum dedi ki...

:) canım biz aynı kuşağız, o sebeple sana bir efsaneyi vermek istiyorum, bayanlar baylar Ozzy Osbourne - Speak of the Devil 1982 konserini huzurlarınızda çok kıymetli arkadaşım Sümeyye^ye veriyorum...

Yesterday has been and gone
Tomorrow will I find the sun
Or will it rain
Everybody's having fun
Except me, I'm the lonely one
I live in shame..

insumeyekesg dedi ki...

oy oy oyyy =) ozzy gitti sandıydım ben.. süper oldu, çooook teşekkür ediyorum, canım Engingiller'ime..

Miss Beril dedi ki...

mm uc tane secıyorum :marılyn manson slayer ve matellica.
metallica ve slayerın en ıyısı hangısıyse onları ıstıyorum

Eski Milenyum dedi ki...

bende metallica kim isteyecek diyordum. Güzel tercih de slayer'ı kendin için mi istiyorsun ?( vayy o melek yüzünün altında nasıl şiddet dolu biri yatıyormuş ) kill kill kill again kill !! :D metallica'larrın hepsi güzel. istanbul konserlerinden sonra daha da saygım arttı kendilerine. Neyse.

Beril hanıma bu güzel tercihinden dolayı teşekkür edeip, Metallica Live Shit ve Metallica Tv ve Slayer Rock am ring 2006 cdlerini verdik.

Miss Beril dedi ki...

ama marilyn manson'ım unutulmuş engin Bey(:

Eski Milenyum dedi ki...

Marilyn Manson yerine Metallica TV yazmışım ama söz ağızdan çıktı bir kere. Yukarıda yazdıklarıma Marilyn Manson efendi yi ekleyip yazımı sonlandırıyorum. Michael Moore'un Benim Cici Silahım adlı belgeselinde Marilyn Manson ile kısa bir röpörtajı var. Seviyorum kendisini. Birdahaki sefere belgesel mi hediye etsem ne? :D

Vital dedi ki...

Guns N Roses - Live
Jimi Handrix - 1969
Pink Floyd - Live in Pompei

Bunlara talibim :)

Eski Milenyum dedi ki...

Pınar Hanım, beni çok uzaklara eskilere götürdünüz. Guns N Roses'tan november rain'i izlerken beni hatırlalamanızı isterim. Sevgilerimle.

Vital dedi ki...

Engin Bey siz de beni fazlasıyla mesud bahtiyar ettiniz. Talip olduklarıma ek olarak Yan Tiersen beklerken ben fevkalade sürprizler ile karşılaştım. Teşekkürler hürmetler efem.