6 Kasım 2009 Cuma

kendini de unutsaydın!!!

kendini de unutsaydın. böyle bir cümle vardı değil mi? Kendini zeki sanan bazı ilk okul öğretmenlerinin öğrencilerini gerizekalı yerine koyup kurdukları bir cümle. hala böyle öğretmenler varmı bilmiyorum. bu konu ile ilgili bir anım var. Öğrenci hayatım boyunca bir kez dayak yedim, bunada dayak denmez gerçi, sol kulağımı çınlatan okkalı bir tokattı. sene 1993 / 2.sınıftaydım. hatta sınıfımda 2-D'idi. Güzel yazı defterimi evde unutmuştum, benim gibi güzel yazı defterini unutan birkaç arkadaşımızla, aynı saç kesim modellerimiz, mavi beyaz yakalı önlüklerimiz ile tahtadaydık, sanki çok büyük bir kabahat işlemişiz gibi bir hava oluştu. Öğretmenimiz güzel yazı defteriniz nerde dedi, bende kısık bir sesle evde unuttum öğretmenim dedim, kendini de unutsaydın!!! diye bağırdı sonra gidip masasına oturdu. Kendinide unutsaydın ne demek ya, böle salak böle mantıksız bi cümle olur mu ya? Kendimide unutsaymışım. Ne demek bu? Böle 30-40 saniyelik bir sessizlik oldu, masasından kalktı baştaki arkadaşımızdan itibaren tokat atmaya başladı, sıra bana geldiğinde korkarak gözlerimi kapadım, sonra malum tokat. kulağım bir saat çınlamıştır. Bendeki şiddet eğilimi buradan doğdu, ondan ben lise hayatım boyunca slayer dinledim :P Şaka bir yana şimdi düşünüyorumda nekadar psikopat bir kadınmış öğretmenimiz, sen kalk güzel yazı defterini evde unutun diye tokadı patlat. Ne kadar zalim'mişsin Cahide Çelik öğretmenim! Şimdi sizi bulsam merhaba hocam engin ben beni hatırladınız mı eski öğrencinizdim desem, sizde bana hatırlamıyorum unuttum deseniz, bende size şöyle okkalı bir tokat atıp ardından kendinide unutsaydın desem süper olur dimi? Keşke zamanım olsada bunu yapsam biraz eğlensem, hem eğlensem hem de ders versem :P

Hiç yorum yok: