7 Ekim 2009 Çarşamba

benimde gençken saçlarım senin kadar uzundu!



Bugün zamanında ölürümde kestirmem dediğim saçlarımı kestirdim. Liseyi bitirdiğimden beri uzatıyordum, belime geliyordu. Öyle bir nedeni yok, sıkıldım sanırım. Herşeyden sıkıldım. Hep aynı. Kış geldi yine, kışta aynı. Başlarlar yine haberlerde; kar nedeni ile kapanan yollar, aşırı yağış nedeni suları altında kalan sokaklar, kurban bayramı, tavuk kurban olarak kesilirmi tartışmaları, aptal yılbaşı gösterileri, kömür fiyatları. Soba bot reklamları, içinizi ısıtacak'la başlayan sloganlar... Pöff... Zamanla çok şey değişiyor, lisedeyken aç kalıp slayer albumu alırdım, onlara gözüm gibi bakardım. Şimdi o CD'ler nerede hiç bilmiyorum. Saçlarım artık yok, o günlerden hatıra Arzu'ya bir parmak ördürdüm dün akşam, berbere onu kesme dedim. Hiç üzülmedim. i'm feeling good. Birde şunu söylemek istiyorum, benimde gençken saçlarım senin kadar uzundu (eminim öyledir) diye konuşurlar ya, ben kimseye benimde saçlarım senin kadar uzundu demicem.

3 yorum:

insumeyekesg dedi ki...

:.......// gitti demek saçlar.. ah gidim.. sıhhatler olsun- demek düşüyor bize galiba..
yakışmıştır da kesin.. ama ama.. benim hiç saçlarım belime kadar uzamadı ki olum! hıms :/

Eski Milenyum dedi ki...

herkes üzülme kökü sende diyor :D
sanki askere falan gidiyorumda mecburen kestim :D hayır ya fresh head dönemi başlattım kendi içimde hepsi bu :D

insumeyekesg dedi ki...

fresh head + bir tutam rapunzel kuyruğu evet.. ve yakın zamanda gördüm o halini, ultrasüpermegasonik bir şekilde yakışmış olduğunu teyit ettim!

(bir de NGEEN olayı var.. markalaşmaya mı başladın Engin'gillerim? abbof)