1 Temmuz 2009 Çarşamba

Hadi Canım Sende!

TV ile aramızdaki ilişki ben salona girdiğim anda başlıyor ve ne zaman ekrana baksam şu dehşet verici sağır sultanın bile duyduğu ama duyması gerekenlerin duymadığı "Münevver Karabulut Cinayeti" ile ilgili haberleri görüyorum. Ah hala bulamadılar, vah hala bulamadılar... Siz kimi kandırıyorsunuz? 120 gündür süren bu olay İnterpol'e kadar dayanıyor ve hala sonuç yok! Sen hala "devlet" kavramını tartış dur. Bu olay bende olduğu gibi insanların devlete olan güvenini, sarsmaya, hukukun adaletin mi yoksa paranın mı üstün olduğunu düşündürmeye devam ediyor... Milyar dolarlar, tanıdıklar, bağlantılar devletleride aşıyor bak, yakında yüzüne estetik yapılarak katil'e benzetilen birini, işte katil bu! diyerek karşımıza çıkartırlarsa hiç şaşırmam. 2009 Türkiyesinden bahsediyoruz arkadaşlar, geçen yıllarda ülkemize ziyarete gelen yabancı bir bakan eşinin İstanbul'da çalınan çantası aynı gün içinde bulunup, çantanın içindekilerle birlikte eksiksiz bir şekilde sahibine teslim ediliyorda, normal bir yurttaşın başına gelen bir olay nasıl sonuçlanıyor peki? evet olay 5 sıralarında oldu memur bey, ben yürüyordum kaldırımda böle arkadan motorlu iki kişi ne olduğunu anlamadan çektiler ben düştüm tabi bir baktım çanta yok aaaaaaaaaa dedim :D:D:D

Hiç yorum yok: