1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ferzan Ne Kadar Özpetek?

Can Dündar'ın çok konuşulan "Mustafa" filminden açıldı söz bugun, (filmi izlemeden bile) film hakkında uzun yorumlar ve anlamsız tartışmalardan, sonra Ferzan Özpetek' in son filmine de değinildi. Ferzan Özpetek filmlerini pek sevmem, hani şu "evli ve çocukları olan bir kadının", karşı binaya taşınan bir adamla olan ilişkisini anlatan "karşı pencere" adlı filminden de nefret ederim. Sevmesemde, bakalım bu sefer nasıl bir film yapmış acaba diye bilgi edinmek için biraz netten araştırdım. Kendi sitesinede girdim, site sadece iki dilde yayınlanmış. Hayır Türkçe - İngilizce olarak değil, ingilizce ve italyanca. Roportajlarında "Türklüğümle gurur duyuyorum" diyen Özpetek'in, kendi resmi sitesinde türkçe dil seçeneğine yer vermemiş olması ne kadar ilginç. Ayrıca sitesindeki fotoğraflarda Murathan Mungan'ın söz vermiş şarkılar albumundeki fotoğrafları ile hemen hemen aynı. Eliyle yüzünü kapatmış falan. Arkadaşıma gösterdim ''cinsel tercihleri aynı ya onla ilgili olabilir'' dedi. Bilmiyorum, burasıda bizi pek ilgilendirmiyor sanırım. Ama sitesinde türkçe dil seçeneği olmaması dikkatimi çekti, Sepultura bile sitesinde. " B R A S I L p o r t u g u ê s " dil seçeneği koyarak Brezilya'lı olduklarını belirtiyor, ve daha bir sürü örnek var. NOT: Bu yazıyı daha önce 04 Kasım 2008 tarihinde başka bir mecrada yayınlamış şimdi de kendi bloğuma almış bulunmaktayım.

Hiç yorum yok: