1 Temmuz 2009 Çarşamba

Efrasiyab'ın Hikayeleri

4 gün önce değerli bir arkadaşım tarafından bana hediye edilen bu kitabı onca işimin olmasına rağmen 2 gün içinde bitirdim, yazarı İhsan Oktay Anar olan, fantazi/masalsı türündeki bu kitap gerçekten muhteşem. Hani kalıp bir laf vardır ya hemen hemen her kitabın arkasında yazar "elinize aldıktan sonra bırakamayacaksınız bir solukta okuyacaklsınız " diye işte öyle oldu :) bugune kadar okuduğum kitaplarda rastlamadığım bir heyecana ve tada rastladım bu kitapta ve yazarın diğer kitaplarının peşine düştüm. wikipedia'dan edindiğim bilgiye göre yazarın aynı zamanda Puslu Kıtalar Atlası adlı kitabında da aynı kitaba atıflar mevcutmuş ve Mercan Dede adlı dj adını bu romandaki bir karakterden almış. (beni böyle bir yazarla tanıştırdığı için kendisine çok teşekkür ederim.)

1 yorum:

sümeyye kesgin dedi ki...

aslında bundan sonrası için Puslu Kıtalar Atlası, akabinde de Suskunlar çok güzel gider, Anar'ın kitaplarının tam senlik olduğunu biliyordum Engin'giller efendicağzım. güzel okumalar :)