1 Temmuz 2009 Çarşamba

Bu yukarıda gördüğünüz küçük jim carrey bizim sülalenin yaşça en küçük kahramanı :D kendisi benim kuzenim olur. Okullarında tatil olması ile bize geldi. Sanki 9 yaşında değil, kurduğu cümlelerle, olaylar karşısındaki tutumu duruşu falan beni gülme krizine sokacak kadar etkili. 9 yaşındaki çocuğun ne duruşu ne tutumu olacak demeyin, var diyorum :D Bugun akşam üzeri balkonda sohbet ettik biraz, çok güzel bir ışık vardı bende bir iki kare yakaladım :D Küçükken bize sorulan annenimi babanımı daha çok seviyorsun sorusuna benzer birkaç soru sordum :D Büyüyünce ne olucaksın dedim, büyümüş olucam dedi :D Action Man denilen nalet sert bir oyuncağı var adam her şekle giriyor :D Onu eline alıp sizinle savaştırabiliyor :D Akşam üzeri komşumuzun kızı (aynı zamanda arkadaşım) çıktı, aralarında şöyle bir diyalog geçti:
-Arzu : Hadi seni gölete götüreyim.
-Erce: Ne var orda?
-Arzu: Göl var.
-Erce: Biliyoz adından da anlaşılıyor :D

Gecenin şu saatinde gülme krizlerine sokuyor beni. Harbiden çocuk evin neşesi :D

Hiç yorum yok: